Impun hallitus kokoontui 10.4.

16.4.2017

Kokouksessa käsiteltiin vuosikokouksen ja siihen liittyvän tapahtuman järjestelyjä, käytiin läpi toukokuussa olevan Pohjoismaisen konferenssin järjetelyjä. Keskusteltiin jälleen potilasesitteestä ja vertaistuesta. Jäsen- ja perheleiri on jäsenten toiveiden mukaan jo heinäkuun alussa.

Jäsen- ja perheleiri on 7. - 9.7. Yyterin kylpylässä. Yhdistys tukee merkittävästi leirille osallistumista. Leirin hinta on hyvin maltillinen jäsenille ja heidän perheilleen. Leirin ohjelmassa on ainakin tutustumista ja yhdessäoloa, vertaistukea. Leirille tulee lapsille oma kylpylän järjestämä ohjelma ja ainakin ensin varaamaan ehtivät aikuiset saavat yhden hemmotteluhoidon. Kaikki tämä kuuluu leirin hintaan. Lisäksi leirille osallistuvat jäsenet voivat kysyä lähimmmällä paikkakunnalla toimivalta vertaistukiryhmältä yhdistyksen hallituksen varaamia matka-avustuksia. Tarkempaa tietoa leiristä tulee leirin omalle sivulle.

Muistatteham että yhdistyksen hallituksen pöytäkirjat ja vuosikokousasiakirjat tulevat yhdistyksen jäsensivulle, kun ne on hyväksytty. Jäsenet voivat siis halutessaan tustustua näitä tiedotteita tarkemminkin yhdistyksen hallituksen puuhiin.

Tämä oli tällä erää viimeinen yhdistykselle laatimani tiedote. Kiitos ja hyvää jatkoa kaikille!

Terveisin Elina V.