Vuosikokous ja potilastapaaminen

27.4.2019 klo 11:00

Yhdistyksen vuosikokous ja potilasseminaari pidettiin lauantaina 27.4.2019 Tampereella hotelli Ilveksessä. Paikalla oli yli kaksikymmentä osallistujaa.

Päivä alkoi yhdistyksen sääntömääräisellä vuosikokouksella, jossa valittiin uusi hallitus ja käytiin läpi yhdistyksen toimintaa ja tulevaisuutta. Tilinpäätöksestä ja toimintakertomuksesta kävi ilmi, että yhdistyksen toiminta oli aktiivista viime vuonna.

Kokouksessa valittiin puheenjohtajaksi Jari Kervinen yhden vuoden ajalle. Aivan uusina hallituksen jäseninä kahdenvuoden kaudelle valittiin Tapani Henkola (sihteeri), Maarit Syväluoma ja Salla Tuomainen. Pirjo Niemisen tilalle valittiin vuodeksi Janika Sundström ja vielä vuoden hallituksessa jatkavat Kimmo Luja ja Sanna Huttunen. Varajäseniksi valittiin Nina Putkonen ja Ilpo Saukkonen. Toiminnnantarkastajaksi valittiin Markku Salminen ja varatarkastajaksi Hannu Savolainen.

Potilasseminaarissa luennoi Jorvin sairaalan lastenlääkäri Juha Grönholm, joka piti esitelmän: Miten immuunipuutosgeenejä diagnosoidaan, uusia metsästetään ja varmennetaan. Toisena luentona oli työnohjaaja ja valmentaja Markku Salminen aiheenaan: Kun sairaus hiipii mieleen. Seminaarissa näytettiin myös videohaastattelu Saimi Hoyerista.

Luennoijien esitykset löytyvät jäsensivuilta!