Pohjoismaisten potilasyhdistysten konferenssi

Yhdistyksemme järjestää Pohjoismaisten potilasyhdistysten konferenssin Espoossa 19.-21.5.2017. Tilaisuuden kieli on englanti. Osallistujia odotetaan Pohjoismaista ja Virosta.

Päiväohjelmassa on lääkäri- ja muita asiantuntijaluentoja. Perjantaina 19.5. on Iltaohjelmaa M/S Emmalla saaristoristeilyn ja päivällisen muodossa. Lauantaina menemme Nuuksioon kotaan loimulohta syömään ja käymme myös savusaunassa. Päiväohjelma järjestetään Espoossa Steripolarin tiloissa (Sinimäentie 8, 02630 Espoo) ja yöpyminen on järjestetty Original Sokos Hotel Tapiola Gardeniin (Tapionaukio 2, 02100 Espoo). Tarkempi ohjelma löytyy Impun kotisivuilta.

Suomesta mukaan konferenssiin pääsee kymmenen yhdistyksen jäsentä 90 euron hinnalla. Siihen kuuluu päivä- ja iltaohjelmat, ruokailut, kuljetukset ja yöpymiset (2 yötä). Yöpyminen tapahtuu 2 hengen huoneissa. Muille osallistumismaksu on 300 euroa. Matkan Espooseen jokainen järjestää ja maksaa itse. Riippuen varsinaisten osallistujien määrästä voivat yhdistyksen jäsenet tulla kuuntelemaan myös pelkkiä luentoja ilman osallistumismaksua.

Haku tapahtumaan päättyy 31.3.2017. Hakulomake on yhdistyksen kotisivuilla. Jokaiselle tapahtumaan hakeneelle lähetetään tieto paikan saamisesta.

Kevätterveisin ja tervetuloa mukaan upeaan konferenssiin!