Yhdistystietoa

Simpukankuoret koolla

Immuunipuutospotilaiden yhdistys ry

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1986 toimimaan immuunipuutospotilaiden sekä lapsipotilaiden vanhempien yhdyssiteenä ja etujärjestönä. Teemme yhteistyötä potilaiden, heidän hoitajiensa ja alan asiantuntijoiden kanssa.

Seuraamme alan tutkimusta ja välitämme jäsenillemme uusinta tietoa. Yksi tavoitteistamme on lisätä yleistä tietoisuutta sairaudesta.

Yhdistys on jäsenenä Suomen Potilasliitto ry:ssa, jonka kautta olemme mukana Harvinaiset -verkoston työssä. Lisäksi olemme olleet mukana perustamassa Harvinaisten sairauksien ja vammojen organisaatio Harso ry:tä. Olemme kansainvälisen immuunipuutteisten kattojärjestön IPOPI:n (International Patient Organisation for Primary Immunodeficiencies) jäsen.

Yhdistys saa vuosittain tukea toimintaansa Suomen Potilasliitto ry:n kautta Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskukselta (STEA).

Käytämme yleensä yhdistyksestä nimitystä Imppu.

Yhdistyksemme toimii vapaaehtoisvoimin. Voit liittyä jäseneksi Jäseneksi-sivulla.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Simpukankuorikasa

Yhdistyksen puhelinnumerot ovat

• puheenjohtaja 045 8552534
  • vertaistuki 046 5446819
  • palveleva puhelin 046 6259422

Kaikissa numeroissa on puhelinpäivystys keskiviikkoisin ja torstaisin klo 16-20. Yhdistys käyttää postiosoitteenaan kulloisenkin puheenjohtajan postiosoitetta.

Yhdistyksen sähköpostiosoitteet ovat

• puheenjohtaja(at)imppu.fi,
  • vertaistuki(at)imppu.fi (postin saa hallituksen vertaistukiyhteyshenkilö),
  • imppu(at)imppu.fi,
  • jasenrekisteri.imppu(at)gmail.com
  • sihteeri.imppu(at)gmail.com

Voit ottaa yhteyttä myös alla olevalla lomakkeella, josta viestit menevät sihteerille. Pyrimme vastaamaan viesteihinne mahdollisimman nopeasti.

Unohtunut käyttäjätunnus, salasana ja muuttuneet jäsentiedot

Käyttäjätunnuksesi on yhdistykselle antamasi sähköpostiosoite. Jos olet unohtanut mikä on yhdistykselle antamasi sähköpostiosoite, pyydä apua alla olevalla lomakkeella.

Unohtuneen salasanan voit uusia jäsensivuille kirjautumissivun avulla.

Muuttuneista tiedoista pyydämme ilmoittamaan sivuille kirjautuneena yläreunassa oikealla olevan linkin "Omat jäsentietoni" avulla.

Asiaa yhdistykselle

*

Saat lähettämästäsi viestistä kopion sähköpostilaatikkoosi:

*

Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, käytä osoitetta imppu(at)imppu.fi, mutta silloin emme voi vastata viestiin. Tällöin viestiin voi tarvittaessa laittaa puhelinnumeron, vastaamme kuitenkin mieluummin sähköpostitse.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.