Vertaistukiryhmät

Vertaistukitapaamiset

Vertaistukiryhmät kokoontuvat Helsingissä, Etelä-Pohjanmaalla, Joensuussa, Jyväskylässä, Oulussa ja Tampereella.

Aktiiviset vertaistuki-ihmiset muuallakin Suomessa ovat tervetulleita perustamaan ryhmiä. Toiminnasta kiinnostuneiden toivotaan ottavan yhteyttä osoitteeseen vertaistuki(at)imppu.fi tai vertaistukipuhelinnumeroon 050-354 5650, jossa päivystämme keskiviikkoisin ja torstaisin klo 16-20.

Kun jollain alueella vaikuttaa olevan ryhmän verran kiinnostusta vertaistukeen, autamme jäseniä löytämään toisensa ja tuemme muutenkin uuden ryhmän aloittamista.

Facebookissa toimivat ryhmät

Yhdistyksen jäsenille on vertaistukiryhmä myös Facebookissa. Ryhmämme on suljettu ja salainen ja siihen pääsee mukaan pyytämällä kaveriksi Fase Imppu, joka on yhdistyksen hallituksen ylläpitämä pseudokäyttäjä. Jäsenmaksunsa maksaneiden jäsenten kaveripyynnöt hyväksytään noin kerran viikossa, samalla liitetään yhdistyksen jäsenille tarkoitettuun ryhmään.

Koska Facebookkeskustelun luonne on avoin, yhdistys ei ole vastuussa siitä, mitä ihmiset kirjoittavat Facebook-ryhmissä. Jäsenten keskusteluryhmässä yhdistyksen vastuuhenkilö seuraa keskustelua ja tarvittaessa puuttuu siihen aktiivisemmin.