Julkaisut

Tilaukset

Paperisten versioiden tilaukset sähköpostitse osoitteeseen puheenjohtaja(at)imppu.fi tai sivulla Yhdistys/Yhdistystietoa olevalla lomakkeella. lomakkeen linkki puuttuu

Opas immuunipuutosta sairastavalle,

Primaari vasta-ainepuutos

Sisällys: Tietoa Immuunipuutospotilaiden yhdistyksestä ja immuunipuutoksista

Uusi yhdistyksen opas

10 varoitusmerkkiä primaarisesta immuunipuutoksesta

Julkaisun toinen puoli on suomeksi ja toinen ruotsiksi.

10 varoitusmerkkiä primaarisesta immuunipuutoksesta (2006). Avaa kuvasta ja tallenna. Tiedoston nimi:10_varoitusmerkkia.jpg (6,4 MB).

10 varnande tecken, som kan tyda på immunbrist (2006). Avaa kuvasta ja tallenna. Tiedoston nimi: 10_varnande_teckenr.jpg (6,1 MB).

Perinnöllistä vasta-ainepuutosta sairastava potilas ja hänen perheensä, PIDD, Potilasohje, Itsehoito ja infektioiden ehkäisy, Seuranta immuunipuutosvastaanotolla ja valmistautuminen vastaanottokäynnille (2011)

Potilasoppaan sisältö: Itsehoito ja infektioiden ehkäisy; Miten hoidan itse itseäni?; Varottavia tekijöitä; Vasta-aineinfuusiosta korvaushoitona; Valmistautumisesi immuunipuutosvastaanoton vastaanottokäynnille

Avaa kuvasta ja tallenna. Tiedoston nimi: Mikko_Seppanen_PIDD_potilasohje.pdf (5,6 MB).

Vain sähköisessä muodossa oleva julkaisu

Julkaisujen pdf:t ja jpg:t