Yritysyhteistyö

Immuunipuutospotilaiden yhdistyksen kaupalliset yhteistyötahot

Yhdistyksemme tekee yhteistyötä sairautemme hoitoon osallistuvien yritysten kanssa. Immuunikorvaushoidossa käytettäviä immunoglobuliinituotteita valmistavia lääkeyrityksiä ovat  CSL Behring, Octapharma ja Sanquin. Itsehoidossa Suomessa yleisimmin käytetyn Freedom 60 -infuusiopumpun markkinoija on sairaanhoitotuotteisiin ja -menetelmiin keskittynyt Steripolar. Toinen maailmalla yleisesti käytetty infuusiopumppu on lääkintälaitteita, lääkkeitä ja palveluita toimittavan NordicInfu Caren Crono-pumppu.

Steripolar

Infuusiopumpun lisäksi Steripolarin valikoimissa on hengitysharjoitustuotteita.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Video Freedom pumpuista ja käyttönotosta.

Ohjevideo FREEDOM60:stä

Kuva vie infuusiopumpun sivuille.

NordicInfu Care

Immuunipuutoksen kotihoitovälineistä.